Faktury
Wystawianie faktury do paragonu
PAMIĘTAJ: Fakturę do paragonu możesz wystawić tylko z poziomu panelu administracyjnego.
Fakturę wystawisz tylko dla tych paragonów, które mają podany NIP nabywcy. Numer NIP do paragonu wprowadzasz podczas zamykania rachunku.
Aby utworzyć fakturę do paragonu:
- Z menu bocznego kliknij Sprzedaż > Paragony.
- Przy wybranym paragonie kliknij przycisk Wystaw fakturę.
UWAGA: przycisk wyświetla się tylko przy paragonach, do których podczas zamknięcia został podany nr NIP.
- Wyświetli się podgląd faktury wraz z zaciągniętymi automatycznie z GUS danymi nabywcy.
- Błędnie pobrane dane możesz zmodyfikować > kliknij Zmień przy nazwie nabywcy.
- Opcjonalnie dodaj opis do faktury.
- Kliknij Zapisz.
System przekieruje Cię automatycznie do rejestru faktur > kliknij przycisk Pobierz dokument, aby pobrać i zapisać dokument PDF lub go wydrukować.
Korygowanie wystawionej faktury
Aby utworzyć korektę do wystawionej faktury w panelu administracyjnym LSI-Cloud Gastro:
- Z menu bocznego kliknij Sprzedaż > Faktury.
- Na wyświetlonej liście wybierz fakturę, która będzie skorygowana > kliknij Wystaw korektę.
- Zmień dane w fakturze > Wpisz powód wystawienia faktury > Zapisz.
Pobieranie/drukowanie/wysyłanie wystawionej faktury
Aby pobrać wystawioną fakturę:
- Z menu bocznego kliknij Sprzedaż > Faktury.
- Przy wybranej fakturze kliknij Pobierz dokument.
Ponowne pobranie wystawionej faktury
Aby ponownie pobrać i/lub wydrukować fakturę postępuj tak samo jak w przypadku zwykłego pobrania faktury:
- Z menu bocznego kliknij Sprzedaż > Faktury.
- Przy wybranej fakturze kliknij Pobierz dokument.