< Wszystkie tematy
Druk

Promocje

Wyświetlanie listy promocji

Aby wyświetlić listę dostępnych promocji w systemie:

  • Z menu bocznego kliknij Promocje.
  • Zostanie wyświetlona lista promocji dostępnych w systemie.
  • Aby wyświetlić dane dotyczące promocji kliknij w podaną promocję.

Istnieje możliwość wyszukiwania promocji o podanej nazwie > Wpisz nazwę promocji w pole. Dodatkowo, aby zmień wygląd listy promocji na inny widok > kliknij ikonę w prawym górnym rogu przedstawiającą widok listy lub widok kafelków.

Przy widoku listy pojawią się dostępne promocje w tabeli składającej się z pól:

  • Promocja – dotyczy nazwy promocji.
  • Od – dotyczy daty początkowej obowiązywania promocji.
  • Do – dotyczy daty końcowej obowiązywania promocji.
  • Status – dotyczy aktualnego statusu promocji Aktywna/Nieaktywna.

Dodawanie promocji do systemu

W systemie istnieje możliwość dodawania promocji, które będę dostępne podczas obsługi zamówienia.

Aby dodać nową promocję do systemu:

  • Z menu bocznego kliknij Promocje > Dodaj promocję.
  • Uzupełnij pola:
    1. Nazwa – nazwa promocji.
    2. Opis promocji – dowolny opis charakteryzujący daną promocję.
    3. Okres obowiązywania – okres, w którym będzie obowiązywała promocja > kliknij w pole > wybierz w oknie kalendarza datę początkową i datę końcową obowiązywania promocji > kliknij poza obszar okna kalendarza.
    4. Restauracja – miejsce, gdzie będzie obowiązywała promocja > kliknij nazwę miejsca, aby zostało dodane. Istnieje możliwość dodania kliku miejsc, kliknij na odpowiednie nazwy – zaznaczone na niebiesko zostaną dodane.
    5. Aktywna – przycisk decyduje o aktywności promocji > kliknij, aby zmień na aktywną (kolor zielony)/ nieaktywną (kolor szary).
    6. Typ promocji – możliwe dwie opcje do wyboru – kliknij odpowiednie:
      • Cennik – ustalenie promocji ze względu na wybranie poziomu cenowego
      • Zaawansowany – ustalenie promocji ze względu na zniżkę na cały paragon lub na pewną grupę czy konkretny produkt.
    7. Dostępna w POS.
    8. Dostępna w LSI-Cloud Order – przycisk decyduje o dostępności promocji w elektronicznym menu i na stronie do zamówień online.
    9. Warunki promocji – dostępne warunki, przy których będzie obowiązywała dana promocja:
      • Czas – określenie dni oraz godzin obowiązywania promocji > kliknij przycisk Czas > wybierz odpowiednie dni obowiązywania poprzez naciśnięcie na ich nazwę > wybierz zakres godzinowy poprzez rozszerzanie/zwężanie zakresu na końcach niebieskiego pola. Istnieje możliwość zaznaczenia wszystkich dostępnych okresów trwania – kliknij Zaznacz wszystko.
      • Produkt– uzależnienie działania promocji od produktów w zamówieniu. Wybór ilości produktów, które mają znaleźć się na liście produktów > kliknij odpowiednie:
        • Dowolne produkty mogą znaleźć się w koszyku – dowolne produkty w określonych ilościach.
        • Wszystkie produkty muszą znaleźć się w koszyku – wszystkie wymienione produkty w określonych ilościach.

Rozwiń listę z prawej strony ekranu > Przeciągnij odpowiednie produkty do pola dla warunku promocji – Produkt > Wpisz Ilość dla danego produktu.

  • Grupy produktów– uzależnienie działania promocji od grupy produktów w zamówieniu. Wybór ilości grup produktów, które mają znaleźć się:
    • Dowolne grupy mogą znaleźć się w koszyku – dowolne produkty z wybranej grupy produktów w określonej ilości.
    • Wszystkie grupy muszą znaleźć się w koszyku – wszystkie wymienione produkty z wybranej grupy produktów w określonych ilościach.

Rozwiń listę z prawej strony ekranu > Przeciągnij odpowiednie grupy produktów do pola dla warunku promocji – Grupy produktów > Wpisz Ilość dla danej grupy.

UWAGA: Nie można łączyć warunków promocji: Produkt i Grupy produktów.

  • Minimalna wartość rachunku – warunek jest spełniony, gdy zostanie spełniona minimalna wartość rachunku > Wpisz kwotę w pole.
  • Role – warunek jest spełniony, gdy zalogowany jest użytkownik o wybranej roli z dostępnych > wybierz z dostępnych ról użytkownika.
  • Rozmiar pizzy – zaznacz odpowiednie.
  • Rodzaj ciasta dla pizzy – zaznacz odpowiednie.

UWAGA: Jeśli zostanie wybranych kilka warunków promocji – muszą być spełnione wszystkie, aby otrzymać benefit.

  1. Benefity– korzyści po spełnieniu odpowiednich warunków. Zależne od wyboru Typu promocji.
    • Gdy typ promocji ustawiony na Cennik:
      • Wybierz poziom cenowy > ceny na zamówieniu zmienią się na wybrany poziom cenowy.
    • Gdy typ promocji ustawiony na Zaawansowany możliwość wyboru:
      • Zniżka na cały paragon > kliknij w przycisk > wybierz rodzaj rabatu: procentowy [%] lub kwotowy [$] > uzupełnij odpowiednio pole podając liczbę.
      • Produkt i grupa > kliknij w przycisk > możliwość wyboru wartości zniżki dla produktów: Ta sama zniżka dla wszystkichoznacza, że wszystkie produkty będą miały podaną zniżkę procentowo lub kwotowo. Gdy przycisk nie będzie zaznaczony, wpisz dla każdego produktu odpowiednią zniżkę > zaznacz opcje:
        1. Rabat działa na wszystkie produkty
        2. Rabat działa dla jednego produktu

Przeciągnij odpowiednie grupy lub produkty > Wpisz Ilość > zaznacz odpowiedni rodzaj rabatu oraz wpisz jego wartość.

  • Kliknij Zapisz.

Edytowanie dostępnych promocji w systemie

Aby edytować dostępne promocje w systemie:

  • Z menu bocznego kliknij Promocje > kliknij w promocję do edycji.
  • Zmień pola:
    1. Nazwa – nazwa promocji.
    2. Opis promocji – dowolny opis charakteryzujący daną promocję.
    3. Okres obowiązywania – okres, w którym będzie obowiązywała promocja > kliknij w pole > wybierz w oknie kalendarza datę początkową i datę końcową obowiązywania promocji > kliknij poza obszar okna kalendarza.
    4. Restauracja – miejsce, gdzie będzie obowiązywała promocja > kliknij nazwę miejsca, aby zostało dodane. Istnieje możliwość dodania klika miejsc, kliknij na odpowiednie nazwy – zaznaczone na niebiesko zostaną dodane.
    5. Aktywna – przycisk decyduje o aktywności promocji > kliknij, aby zmień na aktywna (kolor zielony)/ nieaktywna (kolor szary).
    6. Typ promocji – możliwe dwie opcje do wyboru – kliknij odpowiednie:
      • Cennik – ustalenie promocji ze względu na wybranie poziomu cenowego
      • Zaawansowany – ustalenie promocji ze względu na zniżkę na cały paragon lub na pewną grupę czy konkretny produkt.
    7. Dostępna w POS.
    8. Dostępna w LSI-Cloud Order – przycisk decyduje o dostępności promocji w elektronicznym menu i na stronie do zamówień online. 
    9. Warunki promocji – dostępne warunki, przy których będzie obowiązywała dana promocja:
      • Czas – określenie dni oraz godzin obowiązywania promocji > kliknij przycisk Czas > wybierz odpowiednie dni obowiązywania poprzez naciśnięcie na ich nazwę > wybierz zakres godzinowy poprzez rozszerzanie/zwężanie zakresu na końcach niebieskiego pola. Istnieje możliwość zaznaczenia wszystkich dostępnych okresów trwania – kliknij Zaznacz wszystko.
      • Produkt– uzależnienie działania promocji od produktów w zamówieniu. Wybór ilości produktów, które mają znaleźć się na liście produktów > kliknij odpowiednie:
        • Dowolne produkty mogą znaleźć się w koszyku – dowolne produkty w określonych ilościach.
        • Wszystkie produkty muszą znaleźć się w koszyku – wszystkie wymienione produkty w określonych ilościach.

Rozwiń listę z prawej strony ekranu > Przeciągnij odpowiednie produkty do pola dla warunku promocji – Produkt > Wpisz Ilość dla danego produktu.

  • Grupy produktów– uzależnienie działania promocji od grupy produktów w zamówieniu. Wybór ilości grup produktów, które mają znaleźć się:
    • Dowolne grupy mogą znaleźć się w koszyku – dowolne produkty z wybranej grupy produktów w określonej ilości.
    • Wszystkie grupy muszą znaleźć się w koszyku – wszystkie wymienione produkty z wybranej grupy produktów w określonych ilościach.

Rozwiń listę z prawej strony ekranu > Przeciągnij odpowiednie grupy produktów do pola dla warunku promocji – Grupy produktów> Wpisz Ilość dla danej grupy.

UWAGA: Nie można łączyć warunków promocji: Produkt i Grupy produktów.

  • Minimalna wartość rachunku – warunek jest spełniony, gdy zostanie spełniona minimalna wartość rachunku > Wpisz kwotę w pole.
  • Role –  warunek jest spełniony, gdy zalogowany jest użytkownik o wybranej roli z dostępnych > wybierz z dostępnych ról użytkownika.
  • Rozmiar pizzy – zaznacz odpowiednie.
  • Rodzaj ciasta dla pizzy – zaznacz odpowiednie.

UWAGA: Jeśli zostanie wybranych kilka warunków promocji – muszą być spełnione wszystkie, aby otrzymać benefit.

  1. Benefity– korzyści po spełnieniu odpowiednich warunków. Zależne od wyboru Typu promocji.
    • Gdy typ promocji ustawiony na Poziom cenowy:
      • Wybierz poziom cenowy > ceny na zamówieniu zmienią się na wybrany poziom cenowy.
    • Gdy typ promocji ustawiony na Zaawansowany możliwość wyboru:
      • Zniżka na cały paragon > kliknij w przycisk > wybierz rodzaj rabatu: procentowy [%] lub kwotowy [$] > uzupełnić odpowiednio pole podając liczbę.
      • Produkt i grupa > kliknij w przycisk > możliwość wyboru wartości zniżki dla produktów: Ta sama zniżka dla wszystkichoznacza, że wszystkie produkty będą miały podaną zniżkę procentowo lub kwotowo. Gdy przycisk nie będzie zaznaczony, wpisz dla każdego produktu odpowiednią zniżkę > zaznacz opcje:
        1. Rabat działa na wszystkie produkty
        2. Rabat działa dla jednego produktu

Przeciągnij odpowiednie grupy lub produkty > Wpisz Ilość > zaznacz odpowiedni rodzaj rabatu oraz wpisz jego wartość.

  • Kliknij Zapisz.

Usuwanie dostępnych promocji w systemie

Aby usunąć promocje z sytemu na panelu Administracyjnym LSI-Cloud Gastro:

  • Z menu bocznego kliknij Promocje > kliknij w promocje do usunięcia.
  • Kliknij Usuń > Tak.

Promocja zostanie usunięta z systemu.

Spis treści
Porozmawiaj z nami
Czat z Firmao.pl CRM