< Wszystkie tematy
Druk

Rezerwacje – Jak anulować rezerwację?

Rezerwacje – Jak anulować rezerwację?

Anulowanie rezerwacji przez stronę „Rezerwacje”: 

  • Kliknij na ikonę w menu paska bocznego. 
  • Znajdź żądaną rezerwację i wejdź w szczegóły. 
  • Kliknij na ikonę
  • Wybierz powód anulowania i zapisz. 

Uwaga: Rezerwacja nie powinna mieć statusu zameldowania ani wymeldowania. 

Anulowanie rezerwacji przez stronę „Grafik”: 

  • Kliknij na ikonę w menu paska bocznego.
  • Znajdź żądaną rezerwację. 
  • Otwórz menu kontekstowe (kliknij prawym przyciskiem myszy na pole rezerwacji). 
  • Wybierz pole „Anuluj rezerwację”. 
  • Wybierz powód anulowania i zapisz. 

Uwaga: Rezerwacja nie powinna mieć statusu zameldowania ani wymeldowania. 

Dlaczego nie mogę anulować rezerwacji? Upewnij się, że masz dodane do słownika powody anulowania rezerwacji. 

Zapoznaj się z odpowiedzią na pytanie „Jak dodać informację do słownika?”.

Spis treści
Porozmawiaj z nami
Czat z Firmao.pl CRM